Anonym, lägg ner!

En tumme ner för folk som inte kan stå för sina åsikter. Det är så störande. Och sen inte våga säga att det är just "du" som tycker så! Och om man inte törs kommentera ett inlägg eller något annat och skriva att det är från dig, så låt bli att kommentera då för allt i världen. Istället för å skriva dit "anonym". Det blir enklare så :)


Då fick jag sagt de!
Idag har jag i allafall gjort nationellt prov i matte. Det var lättare än jag trodde att de skulle vara. Men det var fortfarande inte lätt. Jag hoppas så fruktansvärt mycket att jag klarar båda proven i matte. För jag vill verkligen få klart hela kursen innan sommarlovet, så att jag slipper fortsätta räkna nästa år. De skulle var grymt snopet. Men jag har inte så stora förväntningar heller, för jag vet att det kan ha gått helt åt skogen. Annars så är det skit mycke prov nu innan sommaren. Jag fattar inte varför lärarna alltid ska göra det stressigt åt en just i slutet av terminen. Nu har jag ett prov varje dag ända till tisdag. Det känns inte så där mega kul. Men det är väl bara å lådsas vara lite "pluggis" och försöka läsa lite grann.

Till helgen far jag till Jeppis, å då ska jag koppla bort allt som har med skolan att göra. För man blir så otroligt stressad bara av att tänka på allt man har att göra. Men det är nog så skolan ska vara tror jag. För det  har nog varit så i alla tider också.  ahja, inte nå mer prat om skolan.
Jag ska gå och ta bort en sticka från fingret nu, för det värker när jag skriver : /

tjolahopp!
Kommentarer
Postat av: Lisa

störigt med folk som inte vet var de står och därför inte kan skriva ut namn. Fel att bara var tyst då? åh, jag vill bara PLUGGA!!! ge över lite till mej! :)

2009-05-14 / 22:04:59     URL: http://lisawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?