Bloggtorka

Ja, det kan man lugnt säga. Jag har inte haft nån lust alls att blogga, så jag tog en lite längre paus här. Men nu är "bloggdrottningen Hanna" tillbaka. :) Haha. Hoppas ni har saknat mig ;b


Den här veckan blev nästan som sommarlov för mig. Har bara varit i skolan på måndag. Resten av dagarna har jag varit hemma. Orsak till det är att jag blev sjuk. Vaknade på tisdag morron av att jag inte kunde svälja. Blev å fara till läkarn å sitta där i flera timmar. Å dom kom fram till att de bara var nå virus. Halsont har i allafall gått över nu. Så jag är bara lite förskuuld nu :) Jaj, ingen vill veta om mina roliga besvär så jag ska försöka skriva om nå annat nu.

Igår var jag med gänget som var i hembygdsgården. Det spelades kubb först, svin länge. Å myggorna tänkte äta upp mig. Varför är det så mycke mygg redan nu? Dom ska komma senare på sommarn. Men i allafall, det var ganska mycke folk ändå, eller egentligen inte. Men folk som man inte träffat på länge. Så det var rätt så kul å få träffa dom. Sen satt man bara å snacka som vanligt. Å jag for hem redan före 12, för jag fick nå annat viktigt för mig då :D
Den här helgen har då varit helt uppochner. Nog för att den inte är över ännu heller, så får se vad den mer kommer att bjuda på. Hoppas det inte blir lika mycke motgångar som det varit. För det orkar man inte med i den här värmen ;)
Och får se om de blir å fa och springa ikväll, ska se om Marianne inte ångrat sig. Annars så har man blivit så där lagom aktiv. Har börjat springa nångång i veckan och sen börjat spela lite badminton :D Men man får se om det håller i sig hela sommaren :b





aja, nu ska aktiva Hanna gå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?