Buu för tandläkare!

Grått, trist och regnigt har det varit idag!
Och en som heter Hanna skulle ta en promenad till tandläkarn i det så otroligt vackra vädret.
Hade tid halv 1, kommer fram dit kall och blöt. Dörren låst till tandläkarn och en lapp på dörren som det står "På möte till klockan 13.00". Jag blir överlycklig när jag måste promenera tillbaka i det regniga vädret. . Och det är ju ändå några km å gå därifrån till skolan. Och ännu värre när det regnar.
VADÅ DÅLIG INFORMATION?
Fy va irriterande, jag har ingen lust att fara dit igen. En tant ringde å sa att hon ber så hemskt mycke om ursäkt! Men jag var faktiskt tvungen å va borta från en viktig lektion bara för de, som jag EGENTLIGEN hade kunnat vara på.. Nåjo, det är sånt som händer. Inget att gråta över ! :) Fast de nu låter som att jag skulle göra de..



Nu är det nästan helg, bara fredan kvar. Å jag ÄLSKAR fredagar så grymt mycke. Allt går så lätt i skolan fast det är tråkiga lektioner, bara för att man vet att det är helg sen :)) Å de är ju ännu bättre när Rippa kommer.. Då är allt som frid å fröjd kan man säga. :)


hejsvejs lingonfejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?