Danskt kaffé

Det går inte att komma in på bilddagboken eftersom servarna sitter på danskt kaffé och käkar wienerbröd.
Hur konstigt låter inte de? :O Måste man stänga ner en hel sida för att man ska gå på kaffé?!

Å jag som inte har någonting annat å göra. Sitter i kunskapssmedjan och väntar på att klockan ska bli över 3 så man kan gå till bussen och sen fara hem :)

I allafall så har jag varit flitig idag. Har gjort klart datakursen, samhälls och gjort det sista i Op. Så jag behöver bara göra slutprovet i Op på onsdag, sen är jag klar med hela Op1. ^å de känns riktigt skönt faktiskt.
Sen har jag gjort matte-nationellaprov idag del 2. De var faktiskt inte så svårt som jag hade tänkt mig, å jag hoppas verkligen att jag klarar det. Kommer nog ändå inte hinna räkna ut hela boken på en vecka, men jag ska göra mitt bästa, så jag inte har så mycket kvar till nästa år. :)
Försöker att satsa till 100 % i skolan nu, betygen sätts nästa vecka på fredag, så de är väl bäst att försöka göra bort det vad som ska göras.

Nu, ska jag gå och göra någe annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?