Four days

Ojoj, vilken helg! Den har bara varit helt perfekt. Jag är så GLAD och helt nöjd..
Å de är väl klart att helgerna blir bra när man umgås med världens bästa människa.



Nu är det väl bara 4 dagar kvar tills jag far ti Jeppis. Om vi nu far?! Men det tror jag väl.
För vi ska ju på bröllop. Ett till bröllop som man inte känner brudparet så bra. Men det gick ju helt bra sist, så varför skulle de inte gå bra nu?! :)




Idag är det en kort skoldag igen. Det är så grymt skönt med såna dagar. Man kan ta det så lungt.
Vi hade idrott på morronen, å spelade pricken med K-E! Dom flesta gick ut å promenera men vi var typ 5 som stanna inne å spela pricken. :) Det var riktigt kul å sjukta bollar på K-E, :) De är sällan man får tillfälle å göra de.
Sen har vi bara haft matte och svenska. Å nu har vi karaktärs, men jag har glömt hemma alla böcker så jag får ta å fixa de när jag kommer hem. Så är läget just nu.


ha en fin dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?