Lat-heter

Ja, jag har blivit lite lat på å blogga. Det är bara de att jag inte har haft så väldans mycket att skriva om.
Men nu ska jag försöka skrapa ihop några ord. :)

Idag har vi haft temadag med hela gymnasiet + en hel drös med Kolari bor. Det var faktiskt otroligt roligt, och en skön slapp dag. Först på föreläsning och sen kolla en film. Och efter det avslutade en finne med allt. Som pratade svenska.. Å det gick så klart inte att hålla för skratt.. Det lät så otroligt bra.

Ni kan gå in på den här sidan å skriv in nåt på svenska. Då hör ni exat hur finnen lät som avslutade våran temadag! :D hahah. ni måste bara testa! :D
"http://www.mikropuhe.com/demo.asp?f=1369029433630 "


Annars så har det väl inte hänt så väldigt mycket. Det har bara varit vanliga skoldagar, kvällarna har man mesta dels suttit hemma och chilla. å nu väntar man bara på helgen för då kommer älskling..

Å vetni, jag ska till tandläkarn imorron.. Jag med min otroliga tandläkarskräck! Jag kommer nog att svimma dit, för jag vet att jag har minst 3 hål. AAAAAAAJ! Jag tänker bara på hur ont det kommer å göra när dom tar fram den där blåa dammsugaren å trycker den i käften så att det ilar i varenda tand! :S hopppas jag överlever dramat!


Ungefär så här kommer det se ut! :D haha, eller inte..


Nu ska jag i allafall snoka vidare!
Kommentarer
Postat av: jullan

HAhahaha

2009-05-08 / 12:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?