Sommarväder!

Det är riktigt härligt väder här nu. Å igår var det också.
Nu äre typ 17 grader i skuggan och en massa massa sol. Helt underbaaaart! Man blir helt lat av sånt här väder. Så man sitter bara ute å hänger i solen dagarna i ända :D Bara med shorts och t-shirt :D då kanske man får lite färg också..
Och så kan man grilla maten, svin gott! ;)


jag har som inget å skriva nu den här helgen, för de har inte hänt ett skit kan jag säga. Typ suttit hemma hela tiden. Eller på torsda kväll var jag ut me gänget ti hembygdsgården där vi hade majbrasa. :) igår spela dom brännboll, fast ja orka inte fara å spela. Jag for å sov istället redan klockan 11.

nu ska jag gå ut i solen igen! :D


Att det ska finnas folk som gör en arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?