Tjuv eller icke tjuv. :D

Jag vet, ja sa att jag troligtvis inte kommer att uppdatera innan helgen är slut.
Men suget blev för stort. Har inget annat för mig, och jag väntar till kvällen. Så jag säger att det blir en tidsfördriv nu.
Det är så otroligt skönt med helg, och vädret har dom sagt att ska bli på topp. Så vad kan man mer önska?
Sommarlov kanske. Fast de får vi ju om två veckor. Så de är ju ingen fara med de.

Den här dagen har jag bara längtat att ska vara över. Gjorde bort min svenska redovisning. å det är den som har plågat mig. Men nu är det över i allafall. Jag, Linda och Emilia gick och fika idag på Café Nova. De händer inte ofta. och jag lyckades glömma min handväska där, och det händer aldrig annars att jag glömmer väskan. Men som tur var så hade ingen viljat ta en grön väska med skolböcker i. :) och börsen var faktiskt också där, så jag hade faktiskt lite tur att ingen oärlig person hade hittat den.
Har även hunnit vara å köpa en morsdagspresent till mamma. Det är ju morsdag på söndag.


Svar till Jenny (Jonttis) :
Vad jag vet så är det ingen annan än jag som är på väg till Bosund möte från oss.
Men OM det är nån annan som är på väg dit så ska jag hälsa dem att det finns plats hos er. :)


Nu ska jag gå och kolla om mamma har gjort klart maten! Är vrålhungrig!

hejsv!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?