Nejnejnej

NEE nu är jag så less på bröllop så jaaaaa!

Det började verkligen inte bra. Först for vi ti kyrkan, och det var otroligt vackert. :) Sen när vi skulle till bröllopsfesten så gick de ju lite sämre. Hanna satte sig i bilen och så lät de "ritch".  - NEEEEEJ, min klänning sprack! Riktigt lyckat. . Jag sa till Rippa att han skulle föra mig till Jontti å Jenny eller till nån så han kan fara på bröllopsfesten. Men han ville ju såklart inte fara själv. Så det blev å fara tillbaka till stan (hem till Rippa) och SY klänningen. hoff.. Jag var så less så jag hade ingen större gnista å fara dit alls. Men Rippa tvinga mig, så vi for dit i allafall, å kom dit mitt i maten. Alla hade tagit mat sååå de var lite pinsamt å komma dit in och sen börja ta mat där mitt i allt ^^, Men det gick ju bra till sist i allafall. Fast jag var nog väldigt försiktig varje gång jag skulle sätta mig så att de inte skulle hända igen. :D Å den där klänningen använder jag aldrig mer..

Idag är det  då söndag, och det blir å fara hem om en timme ungefär. Det väääärsta med å fara till Jeppis de är ju hemresen på söndag. Fy va jag är less på de. Men nästa helg är det en lång helg, å då kanske Rippa kommer :) Så då behöver jag ju bara vänta till onsdag tills jag ser han nästa gång, så det borde ju inte bli några problem.

ahja, nu ska jag tänka på annat. Hejsvejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?