Yr i huvvet!

Dagen började inte så bra för mig. Och den har inte varit så värst bra alls.
Jag vaknade inte av alarmet. När jag till slut vakna var klockan halv 8. Bussen går 8. Och jag vaknade upp ur en äcklig mardröm. (det var tur att de bara var en dröm) Börjar gå mot bussen när jag var klar. Kommer till vägen och inser att jag måste springa. Tungt å springa på morronen med en ryggsäck och en handväska.
Kommer till skolan och ska ha cirkelträning och stafetter direkt på morron, på idrotten!
Börjar med att hoppa hopprep och springa lite som uppvärmning :) Sen blev det cirkelträning. Orkade ingenting nästan, så jag var tvungen å avbryta, för jag höll på å svimma. K-E sa att jag var blek i anisktet så jag fick ligga ner typ hela lektionen med fötterna i luften...
Nu känns det lite bättre, bara att det fortfarande snurrar i skallen och så ser jag i kors. Men annars är väl allt helt okej.

När jag kommer hem ska jag städa mitt rum om jag orkar. Men får se hur det blir med den saken..
Å typiskt att ja glömde hemma börsen just samma dag som jackan kom. Kan inte hämta ut den nu heller . Måste vänta till imorron. Riktigt lång väntan, jag vet! :D haha.

Nu stänger bibblan snart, och jag ska gå till bussen strax. SÅ jag hinner inte skriva mer nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?