Apu

Nu har min första APU-vecka börjat. Första dagen var jag på en föreläsning om demens. Det var riktigt intressant, för att han som föreläste berättade på ett så bra sätt.
Igår var jag första dagen på Åkerbergsgränd, det var faktiskt kul där. Jag trodde aldrig att jag skulle trivas på ett sånt ställe. Men det kommer nog att bli bra dom här veckorna. :)
Idag börjar jag först klockan 12, så jag fick lite sovmorgon. Men jag måste väl börja göra mig klar snart så jag hinner med min skjuts.

Och om jag inte ska prata om det så kan jag säga att igår kväll var jag till Linda och där var Marianne och Jenny också. Vi satt och snacka där ett tag, vi började planera lite smått till Luciavakan. Det börjar ju bli ganska så snart, så det är bra om man kommer igång med det nu. Så imorgon kväll TORSDAG 12 nov. nångång vid 19 tiden ska vi ha luciavaka möte. Så ni som är intresserade av att hjälpa till och fixa, får komma till KEROS då, för det är där vi ska ha mötet imorgon. :) Vi ska fixa en heeeel del skojiga saker ska ni se. ;)


men nu gott folk, måste jag gå och göra mig klar till jobbet. ha en bra dag !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?