Fotoförkylning ;)

Känner mig ganska duktig att jag tog mig till skolan trots min jobbiga förkylning.
Näsan rinner hela tiden och en massa slem som vill upp ur halsen. :) Ska försöka med att ta lite Kolloidalt Silver i några dagar framöver, för att se om det kanske hjälper mot min förkylning. :) Vem vet? Kanske det är en mirakelmetod? :D


 
                                                      Kolloidalt silver kanske hjälper ;)


Jag har till och med fått gjort en hel del idag, även om jag varit slut i hela kroppen.
Gjorde några frågor i Sår och Sårvård saken. Och nu har jag varit till fotoläraren
och skrivit ut mina 20 A3 bilder som jag ska ha på utställning om några veckor.
Ska ladda upp några av dom bilderna här på bloggen lite längre fram. Ids inte göra
det ännu för då blir det inte lika kul att gå på utställningen sen. :)
Oj, nu låter det som om det är värsta viktiga saken! Men jag ska säga en sak,
bilderna är inte så fina.
Jag har råkat göra ett misstag när jag redigerade dom så
dom är en aning suddiga. Men det syns inte på långt håll.





Två och en halv dag i skolan den här veckan blir det för mig. Imorgon ska jag bara
vara halva dagen, för sedan åker jag till Jakobstad. Det har jag skrivit redan igår kanske. :)
Och nästa vecka börjar min APU, som pågår i 3 hela veckor. :) Ska göra den på
Åkerbergsgränd,
det är ett handikappboende om man kan säga så?! Ska ju bli rätt så intressant att komma på ett helt nytt och okänt ställe. Men det är lite nervöst också. Fast det kommer säkert att gå bra. :))

Nu ska jag gå till bussen, och väl hemma så ska jag nog bara chilla och packa väskan lite grand!

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?