Jobbkväll!

Jag har beställt en ny telefon nu. Ett riktigt kap säger jag.
Den kommer redan nästan vecka och då får jag väl se om det var värt. :)
Nåjo, men 500 spänn är väl inte så mycket för en telefon?!
Det är bra att Halebop har bra erbjudande ibland.





Annars så jobbar jag kväll idag. Börjar klockan 13.00 och slutar 20:30.
Det ska väl gå an. Men när jag kommer hem så kommer det säkert vara kaos i hela huset.
Mamma och Pappa sticker till Stockholm ikväll och jag ska vara barnvakt hela helgen. Men äh, det går väl det också. Ska ta gänget på fredag så att man inte behöver sitta ensam och deppa hela helgen i af. :)
Så ni som läser det här VET i allafall vart gänget ska vara på fredag, och ni kan komma hit. Ta med Blitz om ni
har lust ;) Jajja, men nu ska jag göra mig färdig till jobbet.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?