Sjukling

Jag har gått och blivit sjuk som många andra. Usch!
Har hostat som ett härk hela natten, och gör det fortfarande.
Men jag måste vara i skolan, för det går inte att missa nå mer än en dag, för man hamnar så mycket efter direkt och det suger.

En bra sak som händer den här veckan är att jag åker till Jeppis. Kanske redan på torsdag, och på fredag åker jag i så fall med Rippas föräldrar till Dragsvik på öppet hus där i lumpen. :)
Skulle vara kul om det blir så, för jag vill se hur dom har det där på det omtalade skitstället. :p
Förväntar mig absolut inget bra :D



Har haft karaktärs nu hela morgonen. Och har senare på dan foto. :) Inte för att jag har något vettigt att göra där, men man måste väl gå dit och kika in nångång då och då :p


nu ska jag kolla på andras bloggar istället!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?