Friday i'm in love

Sitter som vanligt i bibblan en fredag efter lunch.
Har haft klart mina lektioner för dagen. Men slipper inte hem förrän halv 4 med bussen.
Samma gamla tråkiga väntan.
Har varit på en teater idag, "en fjärt i rymden" hette den. Nae, den var så tråkig som namnet.
Fattade verkligen inte vad den hade för mening. Halvsov genom hela teatern som var 55 minuter lång och ack så tråkig. Men inte ska vi deppa en fredag för det. Även om det faktiskt är lite deppigt när jag inte kan vara med Rippa ihelg. Äh, bara å bita i det sura äpplet. Och ta helgen som den kommer.
 



Hemma väntar mitt rum på att bli städat. Härliga dagar! Matlagning kanske också står på schemat.
Men när jag väl har fått gjort allt jag ska ha fått gjort, så ska jag ta mig ut på en lååååång och härlig promenad, med Marianne som sällskap.
Och sen efter det, så kanske myskväll? Eller va sägs?! :) Japp, så blir det. Men nu ska jag fortsätta drömma mig in i min fantasi, som nu just befinner sig i Pietarsaari/Jakobstad. ;) Förvånande! :D 




Så jag hoppas att ni får en bra helg. Jag ska försöka få det, tillsammans med Marianne den lusen ;p haha.


hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?