Jeppis today

Vaknade redan klockan 07.00 idag. Är väl inget ovanligt när jag ska till Jeppis.
Har faktiskt inte gjort något vettigt även om jag vaknat tidigt och haft hur mycket tid på mig som helst.
Näpp, för klockan nie stack jag till affärn och posta ett brev.
En härlig, men kort morgonpromenad. Sen kom jag plötsligt på att jag skulle kolla Twilight igen, för
sist jag kollade den så sov jag kanske halva filmen så jag visste inte riktigt vad som hade hänt.
Och alla har pratat så bra om den där filmen, att den är helt bäst och allt sånt. Så jag tänkte att jag måste kolla igen för att se om den var så bra. :)

Edward är snygg, men jag tycker
verkligen inte att filmen var så
där extremt bra..
Lite konstig och helt overklig. :p
Det är så jag ser deetta!




Men nu hörni pojkar och flickor så har jag inte tid att sitta och blogga mer idag. Ska ta mig en dusch nu, och göra mig färdig. Sedan packa de sista i väskan. Och bara vänta på att vi ska åka i väg mot det underbara stället... :D

here i come my cutie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?