Lördag

Dagen började helt bra, lugnt och skönt i hela huset.
Kan bero på att hälften hade åkt till Luleå.
Har varit rätt så chill hela dagen. Bara katten som har viljat
busa hela dan. Hoppat efter fötterna vart man än har gått.

Marianne kom hit nångång efter 11 tror ja, och vi kolla på Idol.
Och LISA, det var inte alls den bästa som åkte ut.
Tove är ju kvar ännu ;p
Men i allafall efter att man suttit framför datorn ett tag så vare
bara att börja laga mat. Spaghetti och bacon i carbonarasås.
Riktigt gott blev det!
Och jag kan säga en sak, jag har inte gjort mycke den här dagen.
Bara tagit det lugnt och suttit å nötat Downhill nånting på facebook.


btw. gänget verkar inte hitta på något ikväll heller. Så det blir
nog en ganska tidig kväll igen. Ska ringa till Rippa åtminstone innan
jag går och lägger mig. :) DAGENS HÖJDPUNKT !

Och nu står en het bastu på schemat. såå adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?