Plugghäst?! Näe!

Jag drunknar snart i alla läxor jag fått. Ett tag var det riktigt lugnt på läxfronten, men nu kom allting på en enda gång. Så tråkigt för mig då. Lärarna bryr sig så klart inte om hur mycket vi måste plugga på fritiden. Skola på dagarna och skola på kvällarna alltså den här veckan. Väldigt efterlängtat!
Som tur är så har vi bara den här veckan skola innan vi går på höstlov, och det är efterlängtat om nånting. Jag ska då glömma allt som har med skolan att göra då, och bara sova och snarka också kanske.
SÅ IKVÄLL BLIR DET ATT PLUGGA SÅ MYCKET JAG TÅL! Kanske kan klämma in en kvällspromenad där nånstans också.. Får se!



Om jag ska prata om nå annat så kan jag säga att helgen har varit riktigt rolig. Bortsett från fredagkväll, eller ja, tjejerna spelade innebandy, och det var KUL! Men senare på kvällen hände inget speciellt. Men på lördag var det tacokväll och det blev en lyckad kväll, var riktigt trevligt att umgås med allt kul folk. Och igår, söndag så tog jag bara det lugnt, for till Pajala på bön och efter det till Frasses å käka. :)

hmm, fast om jag funderar lite grann nu så kommer jag på att jag inte har tid att skriva nå mer för jag måste springa till bussen.

Ha en bra kväll om inte annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?