Tristan + Isolde

Imorgon är det helg..
Blir en städdag för mig imorgon. Mitt rum är dammigt!
Skulle egentligen ha gjort det idag, men tycker det känns bättre å spara det till fredag. Japp!
Så blir det en sån däringa "fredagsstädning".


Jag har till och med hunnit vara ut och promenera en sväng ikväll. Det är helt friskt och skönt väder där ute. Så man bara kunde njuta av vädret för en gångs skull.

Kollade förresten klart filmen "Tristan och Isolde"
idag på svenskalektionen. Jag som hade så stora förhoppningar på att den skulle sluta fint och romantiskt. Men icke! Tristan den snyggingen dog :'/
buuu! Jaa, det var som tur bara en film. Men det är rätt så störigt när filmer slutar dåligt.
Men om ni inte har sett den, så SE den, för den var bra ändå. Och nu måste jag skriva en filmanalys om den. Så jag ska kila! Men ha det bra.



En bild ur filmen! Tristan och Isolde!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?