Vill ha lista !

  • Nya snygga skor till vintern.
  • Kläder, vad som helst, men en massa snyggt!
  • Ny mobiltelefon!
  • En egen dator.
  • En massa gratis resor till Jeppis.
  • Vill ha hem Rippa från lumpen/mili.
  • Någon som tar över mina skolarbeten!
  • Körkort så att jag kan åka till Jeppis när jag vill.

    Till det här behövs mera pengar alltså ;)
    Men varför ska allt handla om pengar?! Jobbigt!



    Nog för att jag har redan det bästa jag kan få, Rippa alltså!
    Och det behövs inte pengar till det att älska han. För att få kärlek av någon,
    eller att visa kärlek till någon, behövs inga pengar. Som tur är, för jag hade
    aldrig haft råd att köpa Rippa! :p <3 Han är mer värd än allt i den här världen.

                

Men till en massa andra saker som man bara kan köpa behövs det en hel del pengar. Och dom pengarna finns inte i min kassa just nu. Skollivet är hårt! :) Sååå, höj studiebidraget snälla !

Det kanske låter som att jag tycker pengar är det viktigaste som finns, men nä det tycker jag inte.
Men alla önskar väl sig lite mer pengar nångång. Inte sant?! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?