Vinter över en dag

Igår var gräset framme.
Nu är det täckt av ca. 25 cm snö :D Kan det bli bättre? Jag älskar snön och vintern.
Har just till och med varit ut och kört skoter. Men det måste nog komma ännu
lite till innan man kan börja brassa på riktigt ordentligen.
Men AAAH va kul det var :) Skotern är ju det absolut bästa med vintern. jaaaaä!
Hade kunnat hålla på å köra runt ännu :D Och nä jag skämtar inte, det har verkligen blivit vinter här idag. :D

  
 

På tal om nå helt annat så blire inte nå Jeppis för mig ihelg :( Hade mer än gärna farit.
Men nu vart de som de vart. sååå ! Får bara ta å vänta på nästa chans..
och den väntar jag redan på, för jag saknar Rippa så fruktansvärt mycke... :'(
men vad kan man göra åt det ?  bara lära sig att leva med det. huvvaa.

ska gå nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?