09:49

Den här veckan har ju gått så otroligt snabbt. Och det kanske beror
på att vi inte har gjort ett piss i skolan den här veckan. Hur har man
lyckats komma undan alla arbeten så lätt? Jag som trodde att tvåan
               skulle bli riktigt jobbig. Men sanningen är den att det har hittills varit
mycket, mycket lättare än ettan. Och det lider jag verkligen inte av.
Men det känns bara så konstigt, för många säger att tvåan är värst.

Snart ska vi ha idrott, basket kallas det! Jag är fortfarande förkyld, men
ska vara med på idrotten ändå. För jag hatar att ha frånvaro från idrotten.
Och man behöver inte spela sig totalt slut ändå.
Och kan man vara ute och springa på fritiden så då kan man vara med på idrotten.
I allafall jag kan det.

Så där annars så skulle jag vilja smaka den där omtalade Ben & Jerry glassen.
Måste nästan gå och köpa den idag, men det är ju bara det att om jag köper den i skolan, så hinner
den smälta innan jag kommer hem. Och det vore ju inte allt för trevligt att ha smält
glass i väskan. Fast det kanske är kul det också. Vem vet?

ajaa, nu ska jag lådsas vara lite aktiv innan Inger kommer, så att hon inte tror att vi har slöat
medan hon varit borta. Fast det har vi gjort så det är som inte så mycket att prata om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?