1 September

Alltid när September månad kommer så brukar det helt å hållet kännas som höst.
Fast nu har det gjort det länge redan. Det var ju bara början av Augusti som var fin.
Men inte ska vi deppa för att hösten kommer, för nu går det ju ännu snabbare till
vintern. Och på vintern kommer Rippa ut från lumpen :D Inga andra fördelar ;p
Fast egentligen tycker inte jag om hösten, det är så mööörkt och kusligt ute.
Törs inte gå ut ensam ens på kvällen :D

Men en sak är i allafall bra, det är att det brukar alltid gå rätt så fort till Jullovet när
man börjat skolan efter sommaren. Fast först kommer höstlovet, och det längtar
jag till. men äh, idag har jag verkligen inte nånting och skriva om.
Och Inger klagar på att vi inte jobbar och att vem som helst kan läsa din blogg :D haha.
Så jag måste nog lägga ner det här bloggandet ;p eller inte.

Men nu ska jag ta tag i mitt arbete om hjärnblödning. Så att jag blir klar nångång.
Och så att Inger inte blir allt för surig.


hejdåå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?