Början på vintern?

Ja nu har första snön anlänt, eller vad man ska säga.
Hösten hann verkligen inte vara länge. Inte så konstigt heller.
Det är mikkeli nu till helgen och då brukar snön komma. Det är alltid så! Konstigt nog.
Man får nog faktiskt börja ta på sig vinterjackan nu, och kalsonger. Kände det redan
imorse. För jag frös så fruktansvärt mycket. Vart tog hösten vägen nu då? :O
 Vi har höstlov först om 4 veckor. Och vintern tänker komma. Låter ju skumt!


bildbevis, för er som inte tror! :p haha

Och på tal om nåt helt annat, så har den här måndagen gått ovanligt fort. Jag brukar hata måndagar,
men den här måndan har jag knappt hunnit känna av. :) Men det är ju så klart bara bra.
Veckan kanske går fort. Och jag har beslutsångest igen, om jag ska åka till Kiruna eller inte.
Det återstår alltså att se. Ena halvan säger att jag ska vara hemma och andra säger att jag ska åka.
Så det kan bli lite svårt faktiskt. För ena stunden så tänker jag, såklart jag ska fara. Och andra stunden
helt tvärtom. Så det återstår att se vilken halva som vinner kampen ;) om man nu ska kalla det till
en kamp. En inre kamp i mitt hjärta? :O ähh, nää inte hjärtat. Men nu ska jag kolla Idol!

så ha en fortsatt bra kväll, eller natt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?