en ovanlig torsdag?

Har inte uppdaterat sen måndag kanske?
Har för det första inte kommit å håg alls att jag har en blogg. :) haha.
Igår var jag i allafall i Luleå med Op och Bf. Vi var på den där handikapp mässan i en timme ungefär.
Sen for vi bara ut på stan och shoppa resten av dagen. Å de var riktigt kul.
Även om det värkte mycket mycket i fötterna.
Fast jag hittade ju det jag behövde och blev riktigt nöjd faktiskt.

En vinterjacka, som jag verkligen behövde :)



Men nu har jag lyckats bli sjuk också. Och jag som nästan aldrig lyckas bli sjuk annars.
Å nu har jag gått å fått hosta å allt skit. Skulle vilja fara hem från skolan, men jag slipper så klart inte förrän klockan halv 4. Så det är bara att gilla läget. Men imorgon blir det ingen skola för mig. Mamma får sjukanmäla mig. Har annars en hel del och städa också. Alltså i mitt rum! Det ser ut som ett bombnedslag sååå :D

jaja, men nu ska jag inte skriva nå mer goja hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?