GÄÄÄSP!

Det är jobbigt att komma igång med ett arbete så här på morronen.
Jag sitter bara och gäspar, och så svider det i ögonen. Har nog fått lite för lite sömn inatt tror jag.
Men det ska nog gå ändå, för efter att jag haft idrott så brukar jag piggna till.
Och sen så äre torsdag idag, och imorgon är jag ledig. Så då blir det äntligen Jeppis.
Jag har bara väntat i 3 veckor nu så det börjar bli lite kris i hjärtat. Eller va man nu ska kalla de :b haha.

Idag har till och med solen vaknat, och det är ju alltid härligt. Då slipper vi i allafall springa runt i regnkläder på Riavallen. :)

Nä vet ni, jag tror att jag måste börja jobba nu, för Emilia sitter bredvid och skriver för fulla muggar. Och det blir jag stressad av. Så det är bäst att börja nu så att jag också kommer framåt lite.

Men ha en underbar helg, för det kommer minsann jag att ha :)

Kommentarer
Postat av: cina

Haha, vettu, man får aldrig nog med sömn har jag insett. Man kan bara sova för lite..

2009-09-08 / 09:57:37     URL: http://karatangentbord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det måste nog vara så :P

2009-09-08 / 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?