Helg!

Idag är jag hemma från skolan, och det är fruktansvärt skönt!
Helt lugnt i hela huset, eftersom alla barnen är i skolan nu såå då kan jag sitta
här och chilla lite :)
Skulle kanske behöva städas lite på mitt rum också, men jag ska göra det lite senare i så fall.

Idag kommer säkert Marianne hem, så då kommer jag troooligtvis att vara med henne
ikväll, om hon inte har tänkt göra nå annat. Eller så kanske gänget hittar på nåt ikväll.
Det återstår att se :p
Ska åtminstone hinna fara ut och springa idag igen.

nä nu blev det bara en massa onödigt hit igen. Så jag ska fara och göra lite nytta. Kanske gå ut en sväng i det härliga vädret!

adios!

Fick förresten mina nya skor igår :)

Kommentarer
Postat av: amanda:)

men hanna, ska man inte ta det lugnt om man är sjuk? ;) ha de så bra där i satta och hälsa till dom man känner:) kram

2009-09-11 / 10:38:57     URL: http://amandakero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joodå, fast nu är jag ju inte sjuk så ;p

2009-09-11 / 10:52:11     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/
Postat av: Linda

oj dom skorna var ju riktigt tjusiga ;)

2009-09-11 / 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?