Helgen

Den här helgen har varit lite konstig, men ändå kul!
Eller gårkvällen var det som var riktigt trevlig :) Först vare sångafton, jätte mycket folk. Så det blev riktigt fint.
Sen for gänget till Emilia, och där satt man först och snacka och hade de trevligt.
Ja å sen tog vi å spela "med andra ord". ;p haha. Ni vet, när två kloka kusiner slår sina huvud ihop så kan inget gå fel :p Alltså, jag och Linda körde över alla andra spelar och vann heeeelt överlägset ;D Visst inte luktar det skryt här? Men det är bara fakta ;p haha.
Juu, men kvällen var i allafall svin kul!

å idag har jag vart på bön. Och nu sitter jag här och nöter spel på facebook. Fast jag tror att jag ska ta och redigera lite bilder på photoshop. Eller jag ska se om jag kan göra nån kul header till min blogg kanske. :)

Ja åså får jag ju min systemkamera snart.
Rippa har köpt en åt mig ;p Deenii!¨


 

en sån där äre :p å när jag får den, så blire å börja fooota en hel massa ;))))

japp, men nu ska jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?