Min veckoplanering

Min veckoplanering ser ut så här:

Måndag:
Skoldag, med fyra lektioner. Värsta dagen på veckan! Ut och springa när jag kommer hem. Sen vara med Marianne.

Tisdag: Hemstudier, betyder att jag kan ta sovmorgon. Och kanske jobba lite grann med Ingers arbeten.

Onsdag:
Luleå med Op och Bf. På en handikappmässa. Sen lite shopping!

Torsdag: I skolan, och snart helg. Och Jontti, Jenny, Emma och Amelia kommer :)

Fredag:
En halvtimmes lektion som slutar redan 09:10. Betyder att jag stannar hemma hela dagen, om jag får tillåtelse av läraren. Annars kanske jag gör det ändå! Vem vet. Sen kommer Min Rippa till Sattajärvi dåå ;)) <3


Ha en bra vecka! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag å vill ti satta, men jobbar i helgen :/

2009-09-16 / 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?