Nytt igen!

Ååhh, äntligen har jag fått lite skönare design! Lite höst-tema kanske?
Jag tycker de är jobbigt å ha helt mörk design. Fast ändå har jag det ibland :p

Men nu har jag i allafall gjort om den lite grann. :) Fast jag får den aldrig som jag vill ha den.
Men det duger. Det går ju att läsa vad det står i åtminstone.

Ikväll ska jag fara ut och springa. Men jag får säkert ingen med mig som vanligt.
Och jag tycker att det är ruskigt tråkigt att springa ensam, eller det heter
"jag är rädd för björnar". ;) Än så länge har jag inte sett nån, men det är äckligt
ändå. Men jag SKA fara och springa ändå. Jag ska trotsa min rädsla. Om det nu går!
För det är ju så otroligt skönt efteråt, när man väl kommit hem och varit i duschen.
nåjo, nu ska jag sluta å fundera, och i stället fara ut! hejsvejs!



Med den här länken kan du översätta mina inlägg till vilket språk  du vill!
http://translate.google.com/translate?hl=sv&sl=sv&tl=en&u=http%3A%2F%2Fhannaawahlberg.blogg.se%2F
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?