Snabbis!

Ett kort inlägg innan jag springer iväg till bussen.


Det har varit en ganska konstig skoldag. Jag är inte på det bästa humöret idag.
Och varför vet jag inte. Men det finns tydligen såna dagar som humöret sviker. Sorligt nog!
Inger har i allafall hunnit dra med oss Op elever på nån sak som invandrare i Pajala hade.
Vet fortfarande inte varför dom hade nå sånt och vad det handlade om. Men jag var dit,
och kom tillbaka med lika lite kunskap som jag gick dit med. Så var det med den saken.

Ska nog fara ut och promenera ett varv runt elljusspåret ikväll. Sen ta en skön dusch efteråt.
Och efter det kanske fota höstbilder. KANSKE! Kan ju ladda upp bilder här på bloggen sedan.
Är inte så aktiv på att ladda upp bilder. Men jag ska göra ett försök.

Men nu måste jag i allafall rusa till bussen. Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: amanda=)

jag kan göra dig på bättre humör! kommer troligtvist till lilla bun ihelg:D:D:D:D erkänn att du blev glad!=)

2009-09-22 / 16:06:11     URL: http://amandakero.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaa okej! Lite glad blev jag väl säkert :D

2009-09-22 / 19:53:16     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?