Som vanligt

Uhh, vilka underliga drömmar jag hade inatt. Konstigt konstigt!


Nå nu är jag i skolan i allafall, precis som vanligt. Har karaktärs nu, fast Inger är inte här. Så då kan man passa på att göra annat. För jag har ändå hunnit så långt med hemsjukvården, så Inger tycker att jag jobbar för fort.
Annars så tycker jag att den här skolveckan har gått otroligt fort. Imorgon är det redan fredag och helg. Och jag kanske inte ids komma till skolan alls. Eftersom jag har bara en lektion på morronen, och vem vill sen sitta i skolan och vänta från halv tie tills klockan blir halv fyra?! Inte jag!
Så därför kanske jag skiter i å komma. Tar hem Engelskaboken och kan läsa lite hemma. Såå blir det nog helt partaj!

Och nu ska jag nog dra och spela lite facebook spel!



jag längtar, längtar, och lääängtar jätte mycket! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?