Surkärring och blodpudding, gött !

Ingers tjat om att vi inte jobbar här på Op börjar bli rätt så irriterande faktiskt.
Man lämnar in arbeten efter arbeten och får inte tillbaka dom. Ändå så gör man
inget, enligt henne. Ja, inte är alla stunder i livet helt lätta. :)
Och just för tillfället har vi inte så mycket arbeten att göra, så då klagar hon på
oss att vi sitter framför datorn. Men hon skulle istället kunna ge oss arbeten så
vi har nåt att göra. Men icke! Tjat är bra. Japp, fast irriterande. Riktigt irriterande.



Nu väntar jag på att Emilia ska komma från matten, så att vi kan gå och käka lunch.
Dagens skollunch: Blodpudding, med lingonsylt.
Verkligen inte min favoritmaträtt. Äter inte ens det. Så jag ska gå till Ica Malmen som
vanligt, och köpa en mellis eller nånting som kan mätta magen lite grann.


Endast två dagar har gått sen söndag. Det känns redan som att jag inte har varit med Rippa på
jätte länge. Och nästa gång jag åker dit? När är det?! Ingen aning. Det är ju det som är värst.
När man inte vet nånting om när man nästa gång kan träffas. Fast tänk på de här, han har bara
15 veckor kvar av lumpen nu. Det känns inte så länge, även om det är lite mer än tre månader.
Sou? Det går fort, för halva tiden har nästan gått och det har gått fort.
Nog snackat!

Ha en bra dag!
Kommentarer
Postat av: cina

haha, fatta vad jag känner igen det där med Inger, men hon är en go liten mormor innerst inne:)

2009-10-02 / 15:25:42     URL: http://karatangentbord.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo, hon blir som lite av en mamma till en ibland :)

2009-10-04 / 19:31:45     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?