Allt och lite till

Åååååh, vad allting släppte efter att jag var och körde min första körlektion med bilskolan.
Det är helt sjukt egentligen, nu oroar jag mig inte ett dugg för halkbanan heller. Fattar inte
hur allt bara kunde släppa så där. Annars har jag tänkt på det där körkortet och allt hela tiden
och haft sån ångest att jag kanske inte skulle kunna köra bil typ. :) Men nu känns det BRA!
Allt är så bra nu! Och troligtvis kommer Rippa hit till helgen, och det är ju ännu, ännu bättre! ♥

Idag är helt enkelt en sån där bra dag, och glad dag! :D Ska nog ringa Marianne snart å be henne
komma hit och spela lite blitz med mig. Är så rastlös och orkar inte sitta framför datorn hela kvällen
heller. Eller så ska jag ta och ladda kamerabatteriet och fara ut och fota sen. Det är faktiskt längesen
jag höll på å fota såna där "proffs-foton". Jag menar inte att jag är ett proffs på att fota, men jag
menar att det är såna där roliga bilder som jag tar själv. Ähh, ni fattar ändå inte va ja menar, så skit i de. ;)
Jag kallar det till proffs-foton i af! ;p

Blitz eller fotografering ? Det är frågan!
Det återstår att se. Men det lär ju synas om jag far och fotograferar. Ska försöka ladda upp lite bilder här isf,
så att bloggen ser lite "gladare" ut. ;p
Ha en bra kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?