Bort-rest!

Idag bär det av till Jeppis. En aning tråkigt är det att fara just idag, när Andreas & Milla ska komma hit med lilla Meija. ♥ Jag har inte sett henne ännu, och skulle mer än gärna gosa lite med henne. :) Den lilla guldklimpen!
Men jag hinner väl när jag kommer hem, ifall dom har dop då!


Meija ♥

Nu sitter jag bara och väntar på att Marianne ska komma hit, så ska vi dra till affären och handla lite godsaker till den långa tågresan. Ser inte så värst mycket framemot en 9 timmar lång resa, men jag fixar det nog. Det ska väl gå bra, har Rippas laptop med mig och några filmer. Då ordnar det sig. ;) Sen hoppas jag på att jag ska kunna sova nån timme också. För inatt har det inte blivit många timmar sömn för min del. Vaknade upp varannan timme ungefär, p.g.a min hemska hosta och torra hals. Man blir så arg, när man knappt kan somna om heller. Och så stiger man upp halv 7 även om man hade sovmorgon. Men det gick bara inte att somna om mer..
Jag avskyr hosta! Blir att ta med sig en flaska med hostmedicin till Jeppis, så att jag inte hostar ihjäl mig, och inte smittar någon annan där. Bricanyl tål jag inte alls, och den hjälper inte för de andra heller. Börjar skaka så vansinnigt av den. Men äh, får köra på molipect istället.
å nu ska jag snoka vidare..

Ha en underbar påsk-helg och ett trevligt påsklov! ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?