Dagens planer!

Ska fara till stan med Marianne och säkert hennes systrar med. :)
Och ska förhoppningsvis hitta ett par snygga jeans som jag kan använda i ca. 3 år framöver. ;p
Eller ja, inte kanske så länge. Men ett tag i allafall.
Sen så ska jag kolla ifall jag råkar hitta nå gulligt till Meija. ♥
Vi ska ju på dop, på lördag till Karre. Så då vill man gärna ge nånting. Och ÄNTLIGEN ska jag få träffa
den lilla sötnosen. :)
Sen så att säga ska jag vänta tills Rippa kommer hem från jobbet, för då ska jag till stan igen. Men med Rippa denna gång. Han skulle tydligen ha nya kläder nu, å då måste jag följa med som smakråd såklart! :b haha!
Han bestämmer ändå själv i slutändan, och bryr inte så värst mycket om vad jag tycker. För jag kommer ju med lite udda förslag ibland, tycker han. ;) nåjo! Spela roll, huvudsaken att han är nöjd. :)
Så nu vet ni vad jag har för planer den här dagen.

Ikväll tänkte jag att vi skulle hinna med en promenad. Vi hann inte igår, även om vi skulle. Men Rippa jobbade på övertid. :/ och kom hem först ca. halv åtta på kvällen. Å efter det så blev det ingenting av det.

Imorgon åker vi hem till mitt kära Sattajärvi. Puhh! Jag vill inte hem redan. Den här veckan har gått alldeles för fort. För när man kommer hem så vet man att det närmar sig måndag, och det betyder skola! Jag som är riktigt skoltrött nu, och så kommer det en hel del engelska nationella prov som jag absolut bara vill hoppa över.. Men nej si det går inte!


Outfit bild? Va är det?!
Jag kan inte såånt. hehe!
Men här får ni ett försök på en i allafall. Men jag missade skalle-per! :p

Äh, hejdå! Nu ska jag fånga dagen. ^^, hah

ha en snajsig dag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?