Deprimerande

Det är lördag kväll, och här sitter man i sin ensamhet och bloggar.
Har INGEN aning om vad som händer ikväll. Händer det någonting?
Hello, det är lördag kväll. Nåt kul måste väl hända ändå.
Om Rippa ändå hade varit här, så hade det varit kul i allafall. Helt sjukt
va jag saknar honom nu. ♥ Det känns helt tomt utan honom.
Älskade Älskade Rippa, kan du inte bara ta och komma hit nu? ♥
Nej, nu ska jag sluta och klaga.
Jag har trots allt haft en fantastisk dag. Vaknade redan halv nio. Gick upp ca. nio.
Sedan for jag nästan direkt till slalombacken med ma & pa å några småsyskon.
Det var riktigt härligt och soligt väder. Satt och solade där och körde lite skoter. :)
Sedan promenerade jag hem, otroligt svettigt och varmt p.g.a solen stekte rakt på mig.
Men man får ju hoppas på att det blir lite färg då också. ;)
Nåjo, nu ska ta och kolla på senaste avsnittet av 112-på liv och död. Riktigt bra
program faktiskt och väldigt intressant.
Hoppas ni får en bra kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?