Friday i'm in love

HEEEEEEEELG !!!!! :D
fantastiskt härligt!
Och nu känner jag att jag har gjort en hel del nytta under veckan.
Som:
- Tagit min första körlektion
- Nationella prov i engelska
- Gjort färdigt ett sjukvårdsarbete på en dag
- Storstädat mitt rum!
- Rensat om städat mina garderober.
- Tvättat kläder, lagat mat, diska! (nog för att det gör man egentligen varje vecka. men)
- Spelat blitz så fingrarna är halvdöda!

haha, det sista nämnda är nog ingen nytta, men tyckte de kunde va med ändå. ;)

--
Så nu känns det fruktansvärt skönt med en helg och dessutom får jag tillbringa den med ♥-at mitt!
Nu kan det inte bli bättre känns det som. Sen så är det Maj-brasa ikväll. Det är alltid så härlig
stämning där med hela byn samlad. :) Får se om jag hinner dit, har en del att fixa innan Rippa kommer.
Och han är inte så långt härifrån nu så det blir troligtvis inget. Men kanske far dit senare ikväll med gänget istället.
Det voro ju helt najs faktiskt!
Hoppas att ni får en fantastisk valborg helg! För det kommer jag att ha i af!! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?