Klockfritt samhälle Tack!

Kan man inte bara ta och plocka ner varenda klocka som finns?!
Eller helt enkelt bara sluta att tillverka dom.
AAAAARGH!
Jag är så fruktansvärt irriterad nu. Klockans fel! Nej men visst, man skulle hinna med mycket fler saker ifall den där klockan inte fanns ibland.
Tänk bara, du kommer till en lektion. Du slipper sitta å kolla på klockan hela tiden när du slutar. Istället så skulle du kunna gå från lektion när du blev less eller tycker att du lärt dig nog.
Du skulle kunna ha helg så länge du vill. Du skulle kunna komma och gå hur som helst, utan att passa tider.
Jaaa, just nu väntar jag på att Rippa ska ha fått färdig skruvat den där förbenade bilen som vi ska fara med till Sattajärvi. Varför ska allt bara krångla hela tiden?! SUCK!
Klockan är redan halv 7 svensk tid, och vi har inte kommit iväg ännu. Hallååå, det är fredagkväll! Och klockan den bara går och går och går. STANNA och vila en stund, för allt i världen. Du förlorar inte nån viktig tid på det. Och så har du redan världens bästa kondition, för du står ju aldrig stilla.
och för det tredje, när en kille säger att det tar bara en liten stund, eller att det inte tar nå länge. Så betyder det tydligen att det tar ca. 4 timmar, om inte mer.. mm, jo jag har bara väntat i 3 och 1/2 timma ännu. Men annars är läget helt lugnt. Bara att mina nerver håller på att ge vika nu..
!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?