Lördagskväll igen!

Det är prick en vecka sedan jag skrev här sist.
Även nu sitter jag inne och hemma fast det är lördagskväll! Men den här gången är jag sjuk! :s
Fattar inte varför jag blev sjuk igen. Tycker det räckte gott och väl med att ligga sjuk under påsklovet.
Men tydligen ville det ploppa upp igen. Bara att ta smällen!
Har tröstat mig med lite ostbågar och godis i af! Nånting bra och gott måste man ju få trösta sig med.
För jag har bokstavligt talat bara suttit inne hela helgen och inte gjort någon nytta alls.
Förkylning och feber tar verkligen krafterna ur en.
Men nog talat om sjukdomar!
Jag har bokat halkbanan nu, och första körlektionen med N-B! (körskolan) På tisdag ska jag ta min första körlektion och 24 maj ska jag till Gällivare och göra halkbanan. Är redan nervös får båda grejerna. Men jag hoppas att jag kommer fixa det någorlunda galant, så att man åtminstone är helskinnad när man kommer hem. :) Men nä, jag tror faktiskt inte att det kommer bli så enormt stora problem. Fast vem vet?! :D
Ska försöka övningsköra så mycket jag bara hinner före, så att jag inte klantar mig så mycket. :)

hoppas det inte är allt för läskigt! :b

Och nu tänker jag gå och ta mig ett rejält kvällsmål och efter det blir det nog sängen, eftersom jag knappast har nå annat vettigare att göra!


avskyr skvaller, sen så att ni vet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?