Onsdag

Fatta vad jag hatar blåsväder alltså! Blev så otroligt ARG när jag gick från Rian till skolan på morgonen. Bussen lämnar av oss där på morgonen. Håret bara flög omkring och blev helt risigt! JA, jag blev riktigt arg! Kan man inte trotsa vädret?! Om man skulle kunna så skulle jag göra det varenda blåsiga dag.
BU för blåst !


Och på tal om nå helt annat..
Jag for ut och fota igår, som jag sa att jag skulle göra! Blev några bilder tagna och nu tänkte jag
ta och ladda upp några hit bara för att ha nånting att fylla bloggen med!
Förövrigt så har jag vart å jobba ikväll, super-skönt att det är bort gjort nu. Så nu är det bara att vänta tills helgen kommer, så jag får träffa min underbara. ♥ Och nu är det faktiskt inte länge kvar heller till fredag.
Imorgon far jag inte till skolan, och då går det fort till fredag som är veckans härligaste dag. Eller hur?! :)
Och ett litet annat samtalsämne kanske nu då, har gjort första nationella provet i engelska idag, har ännu två kvar. Har inte så stora förhoppningar om det här provet. Sååå att säga!

Och nu väntar jag på att Marianne ska komma hit, vi ska gå ut på en kvällspromenad. Sen ser vi om det kanske blir nå blitz eller nå annat kul.
Här kommer några bilder då om ni vill se ;)
Bilderna är inte av så värst bra kvalitet, men jag är inget proffs så det får duga!

En domherre som jag försökte smyg-fota, men den kolla bara bort! :@
Mina ur-härliga, nya skor som jag bara ÄLSKAR!
åså en till converse bild !
Kommentarer
Postat av: Linda

Najsiga bilder! :)

2010-04-29 / 21:26:34     URL: http://lindawahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?