Gamla goda tider!

Jag var väldigt rastlös och loggade då in på min mejl och kollade en massa gamla mejl som vi skickat till varandra under alla dessa tråååkiga, hemska datalektioner. Allt från salt till socker ;) Man får sig ett gott skratt i allafall när man läser. Kanske inte alla förstår vår humor, men huvudsaken att vi själv förstår den. FNISS!
Ursäkta alla stavfel och såna saker. Men dom ska vara där för att det ska se bättre ut ni vet?! ;)

>>> Hanna Wahlberg 09-04-02 12:31 >>>
det blir intställt. P-mötet som vi skulle ha på fredag. jag vill återigen påminna dig om att det var ett preliminärt datum. det kommer att flyttas fram några dagarer ekstra.

>>> Emilia Kero 09-04-02 12:34 >>>
Man kan inte hålla på ändra sig hela tiden. Nu är ja faktiskt besviken på dej och dde dina. Först kalla på mötte o sen Hveeeeer da ställa in.. De är inte bra de, Nu är frågan om jag kommer alls att koma på deta mötte..
>>> Hanna Wahlberg 09-04-02 12:37 >>>
Jag vill infårmera dig om att det inte är jag som tagit det här beslutet. Det är mina kollegor, och jag har bara fått i uppgift att meddela alla berörda detta. Vi vill be hemskt mycket om ursäkt men du kommer att få en matkupong på 20:- för omständigheterna. Jag vill inte att det ska uppstå konfliker mellan våra medlemmar. Du är en trogen medlem som jag vet att aldrig skulle svika "laget". Jag är glad att det är just du som reagerar så dåligt, för det är inte många som törs säga vad dem tycker. Men jag skickar vidare infårmation när jag vet mer.
>>> Emilia Kero 09-04-02 12:41 >>>
Jag förstår att det känns tungt att meddela såna här svåra grejjer.. men jag reagerar starkt på sånt hä. Jag skulle ju  fa ti tandläkaren men nu är de så att ja har avboka. Men efall de ändå skulle bli så är ja evigt tacksam.
>>> Hanna Wahlberg 09-04-02 12:44 >>>
Jag förstår värkligen dit situation. Men tyvärr Emilia, jag är ledsen. Det går inte att ha det här mötet samma tid som det var tänkt. Antingen flyttas det fram till Måndag den 6/4 eller så till Tisdag 7/4. Jag vill meddela dig så fort jag har ett svar på det här. Det är inte så att du kan få tillbaka den tid som du avbokat hos tandläkaren? Jag vill inte förstöra ditt livs hälsa p.g.a det här.
>>> Emilia Kero 09-04-02 12:49 >>>
MEN VADÅ?! Jaaa, ja fattar väl de at  de inte altid gor at jöra po mit set, men jag skämmdes så myke när ja ringdde o avboka. Så ja blev alldeles rädd så ja intevågar fa dit nå mer.
>>> Hanna Wahlberg 09-04-02 12:59 >>>
Jag tycker att det låter som om du tagit det här på för väldigt hårt sätt. Det blir tungt för mig att leva när du ska vara så envis. Jag har full förståelse för att det kan vara lite pinsamt. Men dem är också bara vanliga människor, dem kommer att förstå dig. Jag lovar dig det Emilia. Du ska inte ta det så hårt. Du kommer att vara så välkommen dit i fortsättningen ändå. Jag vill inte att du ska straffa mig för allt det här, det är återigen inte mitt fel att det har blivit som det har. Ring min chef, eller skicka ett mejl till nångång av mina kollegor. Jag skickar några e-post adresser som är till mina kollegor så kan du skicka till någon av dem.
Dem kommer här nedan.

[email protected] (chef)
[email protected] (kollega)
[email protected] (kollega)
[email protected] (kollega)
[email protected] (kollega)
[email protected] (kollega)
[email protected] (kollega)
[email protected] (kollega)

Hoppas du sänder e-post till dem om detta som du är så upprörd för!
>>> Emilia Kero 09-04-02 13:04 >>>
Nejjnej, ja skulle aldrig besvära dem med mina klagomål, och jag ursäktar mej verkligen att jag belv så upprörd förut. Det blir nog bra.- Allt har nu redan blivit utrett så, återigen är allt frid och fröjd. .


>>> Hanna Wahlberg 08-09-16 10:14 >>>
mhmm, från och med nu så tycker jag att du ska ta hand om dina studier lite bättre än du gör nu precis.
>>> Linda Wahlberg 08-09-16 10:15 >>>
Haha, det sa desamma :D
>>> Hanna Wahlberg 08-09-16 10:24 >>>
tack för uppmaningen kompis! Jag tackar förgrömt. tacktack! De är som så  roligt att höra sådant bra från dig. Man blir rörd, du har sådan vackert språk att utrycka dig på. Tack på förhand
>>> Linda Wahlberg 08-09-16 10:25 >>>
Tack för att du utrycker dig så väl, du är också en bra kompis ska du veta. Fast jag vet ju inte om du skämtar nu eller om du är allvarlig. :)
>>> Hanna Wahlberg 08-09-16 10:30 >>>
Alltjämt allvarlig! tack på förhand!

>>> Linda Wahlberg 09/16/08 1:58  >>>
Du är allt en rolig prick du. Passar utmärkt som en telefontant :D Hahaha

>>> Hanna Wahlberg 08-09-18 12:39 >>>
Sluta breva till mig hela tiden.....! jag blir less..

>>> Linda Wahlberg 08-09-23 09:03 >>>
Hahaha, blir du? Jag trodde att de blev glad när jag skickar åt dej :(

>>> Hanna Wahlberg 08-09-23 11:47 >>>
Men alltid är de inte så kul när du skickar. Men du kan ju fortsätta om du vill. Ibland är det kul. Nu är de kul igen. så fortsätt! tack!

>>> Linda Wahlberg 08-09-23 14:00 >>>
Okej, vilken tur!

>>> Hanna Wahlberg 09/24/08 10:37  >>>
m de vet jag väl.!

>>> Linda Wahlberg 09/29/08 11:10  >>>
Allright..

>>> Hanna Wahlberg 10/02/08 12:23  >>>
Yess nooo :D

>>> Linda Wahlberg 10/07/08 1:29  >>>
Hm, vad ska man skriva mer åt dej då? :) Det blir så att man får tunghäfta.. Hur långt har du tillexempel hunnit på arbetsplatsrapporten?

>>> Hanna Wahlberg 08-10-07 13:31 >>>
Tungt att häfta har jag aldrig vart med om. Arbetsrapporten ryker så det bara sjunger om det. Jag har hunnit väldigt långt som du kanske förstår. Tänk efter lite innan du frågar mig om det. Du vet vilket arbetstempo jag har. Det går otroligt fort när jag väl sätter igång. Dumma frågor besvaras icke.

>>> Linda Wahlberg 10/07/08 1:35  >>>
Jag förstår mig inte riktigt på dej. Först skriver du att "dumma frågor besvaras icke" men så svarar du ändå på dom. Och det där med arbetsplatsrapporten tror jag inte ett dyft på. Sorry, men det enda jag tror att du har skrivit är Micke i lackboxen eller nå sånt. Och sen rubriken "Inledning och syfte". Sant? :D :b

>>> Hanna Wahlberg 08-10-07 13:36 >>>
Sant? Nej, då har du inte sett mycket i ditt liv. Flytta till storstaden så får du se.

>>> Linda Wahlberg 10/07/08 1:37  >>>
Jahajaha. Vad är storstaden om jag får fråga? Sattajärvi city? Nehej du.. Jag har sett mer än vad du tror. Till och med mer än Jakobstad..

>>> Hanna Wahlberg 08-10-07 13:40 >>>
Sattajärvi är kanske för dig en storstad, men du vet, det finns ställen som är större än det. Sattajärvi är bara en by. Läs geografi tycker jag att du ska göra.

>>> Linda Wahlberg 10/07/08 1:45  >>>
Jag tror att du tyvärr har missförstått det hela. Det var just det jag försökte förklara för dig. Jag menade att du kan ju börja med att besöka något annat än Sattajärvi. Om vi börjar lite mer söderut. Luleå tillexempel. Har du någongån besökt denna stad. Inte det? Nåja, jag tänkte väl det. Men far dit till att börja med. Sen kan jag börja med att rekommendera lite större städer som Stockholm, Göteborg och Malmö.. Varsågod på förhand!
>>> Hanna Wahlberg 08-10-07 13:47 >>>
Oj va du pratar. Vet du själv i vilket land de städer du gav namn på ligger i? Jag undrar bara.

>>> Linda Wahlberg 10/07/08 1:48  >>>
Du undrar för mycket. Det är där problemet sitter.

>>> Hanna Wahlberg 08-10-07 13:51 >>>
Ska jag säga vart problemet sitter? Det är DU, DU SJÄLV som är problemet i det hela.

>>> Linda Wahlberg 10/07/08 1:53  >>>
Jajajaja du vet nog inte själv vad du säger heller. Men det kan jag säga att DU kan ju börja titta på dig själv FÖRST!!!

>>> Hanna Wahlberg 08-10-07 13:54 >>>
Mm, du är klok du min väl utbildade kusin. Mycket bra kunskap om samhället.
>>> Linda Wahlberg 10/07/08 1:56  >>>
Jess, men det vet jag. Och det visste jag mycket väl att du åxå visste. Fast nu måste jag faktiskt jobba. Men vi kanske hörs någon annan gång hörrö. Ha det fiiiint!

>>> Linda Wahlberg 08-10-17 12:34 >>>
Men vad händer annars då? (Om man ska vara seriös)
>>> Hanna Wahlberg 08-10-17 12:35 >>>
Försöker verkligen arbeta nu. Men du och Emilia stör mig med mitt arbete genom att sända e-post till mig hela tiden.
>>> Linda Wahlberg 10/17/08 12:39  >>>
Hrm, jag ber så mycket om ursäkt. Men ett tips kan jag ge dig: Du behöver inte svara!

>>> Hanna Wahlberg 08-10-17 12:44 >>>
Jag svarar direkt du skickar för jag vill inte fösa bort någon människa.

>>> Linda Wahlberg 10/17/08 12:47  >>>
Oj. Då är du annat än vad jag trodde om dig. Du är alltså en god medmänniska. Jag beundrar starkt ditt mod!

>>> Hanna Wahlberg 08-10-17 12:52 >>>
Du kan också bli god om du vill det. Jag har kurser varje fredag klockan 19-21. Det är väldigt mycket intressanta saker som tas upp.

>> Linda Wahlberg
Okej. Men det är en ganska dålig tid må jag säga.. Jag är alltid upptagen just då! :(


Tror nog att det bara är Linda och Emilia som orkar läsa igenom det här.
Men spela roll ! :D
Kommentarer
Postat av: Lindtta

hahaha, ja vad säger man? Nog hade man lite att göra på den tiden. :)

2010-04-08 / 08:50:48     URL: http://lindawahlbeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen ;)

2010-04-08 / 10:16:04     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?