Back in business

Bloggen har haft sommar uppehåll som ni kanske märkt.
Jag njuuuter verkligen av att vara ledig. Så otroligt skönt att bara göra ingenting! ;b
Har varit i Jeppis en vecka, sen kom Rippa hit. Han åkte hem igår.
Men jag åker tillbaka till Jeppis imorgon. :) härligt!
Egentligen borde jag packa väskan nu, men jag har ingen ork.
Och jag tycker att det känns VÄLDIGT overkligt att jag ska vara med Rippa igen.
Har aldrig behövt vänta bara en dag innan jag får va me han.
Det har alltid gått minst en eller två veckor. Så det här känns lite skumt må jag säga.
Men ack så underbart! ;) haha!
-
-
Igår hade vi det jätte mysigt i Pentas, jag och en massa gulliga tjejer!
Vi värmde bastun och bada där, sen grilla vi hamburgare och åt gott! :D
Det är så härligt att bara sitta å snacka en hel kväll, om allt från A-Ö!
-
-
Och nu är det inte alls många veckor kvar av sommarlovet. Jag tycker att det har gått helt för fort.
Hela sommaren och allting. Känns inte som att jag har hunnit med i svängarna riktigt.
Helt plötsligt har jag vaknat upp och insett att det är nästan höst. :/
Jag gillar inte hösten, visst kan det vara mysigt med mörka, kalla och regniga höstkvällar,
men i så fall ska jag vara med Rippa. Annars tycker inte jag att det är nå trevligt.
Tur är väl att hösten inte varar allt för länge här, vintern kommer ju rätt så fort. :)
-
ahja, hoppas ni får en bra helg och allt sånt! :)
Nu vankas det middag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?