12 februari

ehm.. Jag som skulle göra en ny design för några dagar sedan. Men hörni, jag har glömt bort det helt och hållet.
Men jag har faktiskt lite viktigare saker att tänka på i mitt liv, än bloggen! :) Min bortförklaring !!!

Annars så äre en helt vanlig fredag. Rippa kommer snart hit.
Å jag och mina underbara vänner har varit på kalas hos Linda, som blir värsta gamla gumman. Hela 18 år! :D tuuffftt ! Mm, men det var faktiskt en mycket trevlig kväll. Härligt å samlas bara alla tjejer så där ibland..

och på tal om nå helt annat så har JAG, HANNA WAHLBERG, varit ut och åkt skidor. Runt 3 km spåret. Och jaaa, det är helt otroligt. Jag har inte stått på skidor sen förra vintern. Men det gick ändå, och det var mycket härligt. :)
Sen så har jag lyckats få ett jobb nu också. I LIKE !! Pengar behövs alltid. Så nu ska jag börja å städa på Keros med Linda.


Och nu ska jag ägna mig tid till en annan grejs mojs :D hehg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?