Lördag

NU ska jag äntligen kunna uppdatera, utan att nån sitter å tittar på. :b
Hatar att sitta å skriva på bloggen när nån kollar på. Så jag passar på nu när Rippa är i garaget och fixar med nå grejs till bilen hans. Igår kväll följde jag faktiskt med ut i garaget å kolla va han höll på med, orkade inte bara sitta inne framför datorn och slöa. Men jag kan säga att inte var det nån höjdare att kolla på när han spackla å slipa en kofångare. :D Men visst, lite omväxling. ;) hehe!

Annars så hare ju vart rätt så mycket diskussion om ishockey här nu på den här senaste tiden. Började med att Svenskarna föll i matchen mot Slovakien. Finnarna försökte mobba ut oss totalt här, speciellt på facebook. Men vi vann faktiskt över finnarna. SÅÅÅ! Å igår när finnarna spelade mot USA så fick dom nog tillbaka för allt dom sagt. PINSAMT! Ni kan väl gissa vem som var överlycklig när USA vann. :D
Skadeglädjen är den enda sanna glädjen.






Och på tal om nå helt annat så jobbar jag den här helgen. Otroligt tråkigt att vara på jobbet en helg. Speciellt att stiga upp klockan 6 en lördag morgon. Det sög, kan jag säga på rak arm! Var så döödstrött efter att bara ha sovit ca. 3-4 timmar på hela natten. Om jag ens kom upp till det, kan nog ha varit en aning mindre också. MEN, är huvvet dumt så får kroppen lida!
Som tur är så börjar jag först 14.00 imorron, så då får jag åtminstone sova lite längre.

Ikväll ska jag inte göra ett skit hade jag tänkt. Blir väl säkert en sväng runt staden, och sen hem å sova. För i natt ska jag ha sömn, MYCKET SÖMN!
Förövrigt så har det väl inte hänt nåt speciellt under veckan, har bara jobbat och jobbat. Eller ja, jag var ledig torsdag å fredag. Å på torsdag for faktiskt Jag & Rippa och åkte skrillor med hans lillebror Jakob. :p 2 ggr på samma dag till och med. ;p Å igår så städade jag Rippa och Jonttis rum. Ni kan inte ana hur dammigt det var här. Inte så konstigt att jag gick runt och nös hela tiden under veckan. :D


och NU ska jag ta mig en dusch, sen ska jag fara å kolla ut i garaget om Rippa börjar bli klar! :)

Ha det bäst! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?