Tisdag

Jag har fått överstökat min första praktik dag här i Jeppis, på ett äldreboende. Jätte trevligt folk är det där, och gulliga gamlingar. :) Idag är jag ledig, eftersom min handledare också är det. Men imorron ska jag vara min andra dag, och jag har drömt mardrömmar om insulin-sprutor. haha! Bara för att jag aldrig testat ge insulin, och vet att jag kommer vara tvungen att testa. :b Men det är väl säkert ingen konst alls. Hoppas jag!!

Annars så är allt helt perfekt här. Bara Rippa skulle komma hem från jobbet snart, så man skulle ha nån å prata med. Är typ ensam hemma här. Schåå! Åså hoppas jag på att han ska följa med på en promenad ikväll. För jag börjar känna mig som en degklump när jag inte har hunnit träna sen förra veckan. :) Men jo, jag har i af tagit med mig mina skrillor, så kanske jag far och åker nån kväll, om nån hänger med..


Hittade några gamla bilder på Rippas dator, som jag fotat för lääängesen med hans digitalkamera.








(oredigerade bilder)



Nu ska jag börja jobba lite med psykologi frågorna, så jag får färdigt allting tills vi är tillbaka i skolan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?