Uppdatera! :p

Måste uppdatera nu, för jag vet att jag inte kommer att göra det på ett tag nu.
På söndag åker jag till Jeppis, och ska vara där i tre veckor på APU! Och då kommer jag nog knappast att ha så mycket tid över till bloggen. ^^,

Ska försöka hinna å göra en ny design imorron nångång. En lite färggladare! :)
Men det återstår att se.

Nu har jag i allafall inte varit i skolan sen i måndags så jag måste verkligen ta tag i allt jag har å göra i skolan. Magsjukan tog nästan helt kål på mig. Man orkade som inte me nånting annat än å sova å vila..
Men nu är jag FRISK som en nötkärna! Sååå!
Och helg är det snart, å då kommer min gullunge hit igen. Han ska hämta mig. ;) Miiin sötnos! ♥


Nu ska jag börja krypa ner i min renbäddade säng och sova. Så jag pallar med skolan imorron!
Åså ska jag se om jag kanske råkar hitta nån Alla hjärtans dag grejs som jag kan ge till Rippa på söndag. Nåt litet, å gulligt ! ;)

Pusss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?