2 Februari

Kan börja med att berätta lite kort om helgen, eftersom jag inte bloggat sen i torsdags? eller när det nu var..

Fredag: Jag var hemma precis hela kvällen, och hade varken ork eller lust med att fara ut å träffa folk. Så grinig som jag var så hade folk slått till mig på käften. ;) Jaa, jag var alltså på suuuper kasst humör eftersom Rippa aldrig kom fast han hade tänkt komma.. Men icke! Jag skulle få vänta en vecka till, och just då kändes det som att jag ALDRIG skulle klara det, för att det redan då hade gått 3 veckor sen vi sågs sist. . Och 1 hel månad hinner det gå igen. Jag som trodde att det skulle bli "friare" på nåt sätt när han kom från lumpen. Men neeä, inte ännu i allafall. Nåjo, man ska inte klaga, det finns dom som har det värre. eller ? :o

Lördag: Jenny hade möhippa, och vi kidnappade henne och åkte iväg mot Korpis badhus, där vi höll till hela kvällen. Det blev bad och en massa godsaker.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kan ladda upp nån bild senare när jag kommer hem om jag kommer ihåg.

Och NU är jag i skolan. Kom hit som helt vanligt, har morronlektion med Inger. Kommer på att jag inte har nå fler lektioner idag. heh. Alltid lika smarta Hanna. Det är inte första gången det här händer.. Och jag blir så fruktansvärt irriterad på mig själv när jag inte tänker före. Bara pyser iväg och sen sitter man i skolan och slipper inte hem förrän klockan halv 4. Men nu kanske mamma skulle vara snäll och komma å hämta mig. OM bilen startar. Inget å lita på i den här kylan. Men hoppashoppas..
Imorron behöver jag inte heller komma hit, eftersom engelskaläraren är borta och då kan man lika gärna jobba hemma. Och Inger, karaktärsläraren ska också vara borta. Så då får vi jobba hemma. Helt otroligt skönt !

Sen till helgen blir det att gå på Jenny o Johans bröllop. ^^, Kul det ska bli å gå på en kompis bröllop.
Alla kläder är i allafall fixade..


Kolla in det här :D
Otroligt kul! ;)





Jag spyyyyr, såå otroligt vidriiigt !!!!!!


Näh, nu måste jag nog ta å göra nå annat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?