8 februari

Min gubbe fyller 20 år idag! Jaa, gubbe! Nu kan jag faktiskt börja kalla han för gubbe. För när man fyller 20 så blir man gubbe. ;) Men en snygg gubbe !
Såå GRATTIS älskling! (nog för att han aldrig är in på min blogg, men ändå).



Jag
  har  haft en helt underbar helg med min sötnos! På lördag var vi på Jenny och Johans bröllop. Det var riktigt fint. Såklart! Jag har en hel del foton, men har inte orkat ladda upp dom på datorn än. Och nu är jag inte i riktigt bra skick att ladda upp heller. Eftersom dagen började inte så speciellt bra.
Hann vara några timmar i skolan, sen fick mamma komma och hämta hem mig! Jag fick magsjuka och började spy i skolan.. Jomantackar! Jag har fullt upp denna vecka i skolan, och har en massa saker som ska bli klara i veckan. För nästa vecka börjar ju APU:n. Såå jag har verkligen inte tid att bli sjuk. Men äh, den här gången var det jag som blev träffad av magsjuke-pilen !
Och nu ska jag gå och lägga mig i sängen och vila för här blir det inte bättre i allafall!

Ingen puss på slutet idag! För ingen vill väl ha en magsjukepuss? :O
Så, det räcker med ett

hejdå och ha det gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?