Good Good !

Kan inte riktigt fatta att det redan är torsdag. Imorgon är det ju helg igen och den här veckan har också rusat iväg liksom alla andra gjort. Så otroligt skönt!
Idag har vi spelat in en film på Op om hjärtsjukdomar. Riktigt kul har det varit! Även om man ibland inte ens kunde hålla sig för skratt under tiden vi filma. Men hallå, vi är faktiskt nybörjare så. ;)

Jag hade beställt en ny klänning till Jennys bröllop, men nänä, den gick inte å ha. Den var för ful. ;p

 

Så jag får köra på den som jag tidigare beställt från Nelly.se
Måste bara hitta nånting att ha till den, men får se vad jag ska hitta.
Det ska nog fixa sig!




Ja och nu måste jag tyvärr gå och städa upp i mitt rum. Heerligt! Usch, det ser bedrövligt ut där..

Kommentarer
Postat av: carina

Vilka snygga klänningar!! Nelly verkar ha riktigt fina..

2010-01-29 / 18:15:40     URL: http://karatangentbord.blogg.se/
Postat av: Hanna

Joo, dom har rätt så fina klänningar där faktiskt. :)

2010-01-29 / 22:21:58     URL: http://hannaawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?